Po úspešnom dokončení objednávky sa Vám na monitore zobrazí správa o tom, že sa objednávka vytvorila aj s jej číslom a tiež vždy obratom zasielame notifikáciu na e-mail, ktorý ste zadali.
Ak sa Vám na monitore správa o úspešnom dokončení objednávky aj s jej číslom zobrazila, ale e-mailové potvrdenie ste nedostali, dôvodom môže byť:
- zadali ste nesprávny e-mail - správa bola zaslaná na nesprávny e-mail
- Čo urobiť: Napíšte nám prosím na eshop@faxcopy.sk správu, chybný e-mail opravíme.
- správa Vám síce bola zaslaná na správny e-mail, avšak dostala sa do priečinku SPAM, NEVYŽIADANÁ POŠTA, prípadne REKLAMA alebo AUTOMATICKÉ
- Čo urobiť: Skontrolujte prosím uvedené priečinky a ak sa napriek všetkém nepodarí správu nájsť, napíšte nám na eshop@faxcopy.sk
Ak sa Vám na monitore nezobrazila správa o úspešnom dokončení objednávky, dôvodom môže byť
- nedokončili ste proces objednávky - po dokončení samotného návrhu produktu sa tento vloží do košíka, čím však ešte objednávky nie je ukončená; môžete buď pokračovať vytvorením ďalších produktov a/alebo dokončiť nákup zadaním osobných údajov a potvrdením objednávky
- Čo urobiť: Otvorte si okno na našej stránke, návrh bude pravdepodobne stále v košíku, objednávku budete môcť dokončiť. Ak sa napriek všetkém nepodarí náklup dokončiť, napíšte nám na eshop@faxcopy.sk
- predčasne ste zavreli okno s košíkom - po poslednom potvrdení objednávky tlačidlo "Záväzne objednať" mlôže trvať až 10 sekúnd, kým Váš prehliadač odkomunikuje akciu s našim serverom; ak v tomnto čase okno s prehliadačom zatvoríte, objednávka sa nedokončí
- Čo urobiť:
Všeobecné upopzorneie: Podľa možnosti prosím vždy používajte posledné aktualizované verzie prehliadačov, odporúčame najmä Chrome, aplikácie správne fungujú aj v Edge, Opera a Safari, neodporúčame používať Firefox/Mozilla, kde nefungujú korektne niektoré grafické funkcie.