Často kladené otázky | Darčekyodsrdca.sk

Kuriér - doručenie k Vám domov

Všetko okolo doručenia kuriérom k Vám domov či na inú zadanú adresu

Ako sa dozviem o doručovaní balíka? Ozve sa mi kuriér na telefón?

Kuriér informuje zákazníka o plánovanom doručení zásielky formou dvoch SMS - prvú dostáva zákazník spravidla deň pred plánovaným doručením a druhú obvykle dopoludnia v deň plánovaného doručenia.

V oboch správach je okrem čísla balíka a plánovaného času doručenia aj informácia o možnosti zmeny času doručenia (iný čas v daný deň alebo aj iný deň) a tiež zmeny miesta doručenia. Zmenu je možné dohodnúť zavolaním na zákaznícku linku 18 373 alebo 0850 / 373 373 alebo na stránke https://www.mojbalik.sk/login.

Dá sa zmeniť čas alebo miesto doručenia zásielky?

Pred doručením zásielky dostane zákazník SMS s identifikáciou balíka (číslo) a plánovaným termíniom doručenia na pôvodne zadanú adresu doručenia.

Zmenu termínu doručenia alebo aj miesta doručenia je možné dohodnúť zavolaním na zákaznícku linku 18 373 alebo 0850 / 373 373 alebo na stránke https://www.mojbalik.sk/login, na dohodnutie zmeny je potrebné vedieť číslo balíka a pôvodnú adresu doručenia. Miesto doručenia je možné zmeniť vždy iba s platnosťou na nasledujúci deň.

 

Zásielku som nemohol prevziať. Zopakuje kuriér doručenie?

Kuriér sa pokúsi doručiť zásielku zákazníkovi automaticky ešte raz po prvom neúspešnom pokuse, toto opakované doručenie nie je potrebné vyžiadať.

Po telefonickom vyžiadaní na zákazníckej linke 18 373 alebo 0850 / 373 373, prípadne cez stránku https://www.mojbalik.sk/login je možné pokus o doručenie zopkaovať ešte tretí krát.   

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Ako mám postupovať?

Pri doručení kuriérom, prosím, vždy ako prvé skontrolujte, či balík nie je zvonku viditeľne poškodený.

Ak je na balíku viditeľné poškodenie, prosím, ihneď na mieste poškodenie reklamujte u kuriéra, spíše s Vami o poškodení záznam. Za vonkajšie poškodenie balíka zodpovedá prepravná spoločnosť.

Následne nás, prosím, kontaktujte na zákazníckej podpore - najlepšie e-mail na eshop@faxcopy.sk - a my Vám samozrejmem zašleme obratom náhradný nepoškodený výrobok, škodu však uhradí prepravca. Pri komunikácii prosím uvádzajte číslo objednávky.

Po vybalení zásielky z nepoškodeného balíka som zistil, že produkt je poškodený. Ako mám postupovať?

Mrzí nás, ak dôjde pri preprave Vašej zákazky k poškodeniu. Zásielky pred odoslaním dôkladne kontrolujeme a balíme tak, aby odolali aj tvrdšiemu zaobchádzaniu pri preprave. Napriek tomu sa ale niekedy môže stať, že produkt v balíku je poškodený, hoci balík zvonku nejaví známky poškodenia.

V takomto prípade nás prosím kontaktuje na zákaznícku podporu na eshop@faxcopy.sk, situáciu posúdime a zariadime nápravu.