Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň,mrzí ma vzniknutá situácia, pokiaľ došlo k chybe pri výrobe so zavinením na našej strane, mala byť oprava obratom a bezplatná. Ak ste za opravu museli zaplatiť, bola to chyba obsluhy a radi by sme to napravili. Nepodarilo sa však dohľadať doklad o úhrade za opravu - viete prosím napísať bližšie údaje? Kedy (dátum, čas) a koľko ste za opravu museli doplatiť? Ak k sa nám podarí doklad dohľadať, samozrejme ho vystornujeme a peniaze Vám vrátime. Napíšte nám prosím na e-mail karol.dittinger@faxcopy.skZa chybu sa ospravedlňujem.Karol DittingerFaxCopy, a.s.
Ela
Dobré ráno, to je už v poriadku. Vyriešilo sa to. Dňa po 23. 12. 2024, 7:30 Karol Dittinger napísal(a):
Ela
S hrnčekom som spokojná. Aj keď na začiatku mi spravili chybu, že zabudli dať na jedno písmeno mäkčeň. Keď som tam znova prišla, že aký mám problém, mi to opravili. Len som si za to musela doplatiť aj keď to nebola moja chyba. Ale bude poučenie aj pre mňa, že si mám riadne skontrolovať produkt pri prevzatí a aj pre nich.