Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň, mrzí ma, ak došlo k nejakému problému. Čo sa farebného podania výtlačku týka, vplýva na to samozrejme nastavenie (kalibrácia) tlačiarne/plotra, použité tlačové médium (papier, plátno) a samotný podklad (fotografia). Používané plotre pravidelne kontrolujeme a kalibrujeme na verné podanie farieb a súčasne používame výrobcom dodané farebné profily pre jednotlivé papiere (tlačové médiá). Napriek uvedenému sa samozrejme môže stať, že sa systém "rozladí" a "farby ujdú", toto si však obvykle obsluha rýchlo všime, zjedná nápravu a vadné výtlačky ´po oprave zopakuje. Ak sa stane, že vadný výtlačok predsa len unikne, v rámci následnej reklamácie to napravíme. Bohužiaľ ale oveľa častejší dôvod "farebnej odchýlky" tkvie v dodaných podkladov, ktoré už farebné skreslenie obsahujú (typicky tmavšie alebo naopak príliš svetlé farby), dôvodom je obvykle nesprávne nasvietená scéna pri fotografovaní, tiene (typicky v tvári pri fotografovaní osoby na svetlom pozadí bez blesku a pod.). Zadávateľ tlače obvykle nemá možnosť fotografiu skontrolovať v dostatočnej veľkosti (ideálne 1:1 v pomere k veľkosti tlače) a na najmä kalibrovanom monitore (so zaručene verným zobrazením farieb), preto sa mu pri bežnom prezeraní zdá byť fotografia v poriadku (najmä ak má na monitore nastavený vyšší jas), farebný drift si nemusí všimnúť. Pri tlači sa ale spomenuté chyby prejavia naplno a farebné podanie fotografie nemusí spĺňať očakávania zákazníka, nie je to však chyba tlače. Nie je samozrejme problém pri výrobe farby manuálne korigovať, nikdy to však nerobíme bez pokynu alebo súhlasu zákazníka, keďže by to tiež mohlo viesť ku nespokojnosti z dôvodu zásahu do zámeru autora (niekedy sú fotografie zámerne pripravené v tmavších alebo naopak až neprirodzene žiarivých farbách a je to zámer autora). Ak je farebné podanie podľa úsudku pracovníkov výroby naozaj "podivné", kontaktujeme zákazníka a overujeme si, či naozaj chce výtlačok v takom prevedení, ako ho zadal s vysvetlením, čo podľa nás nie je dobré. Toto sa dá ale urobiť naozaj iba pri úplne zjavnej chybe, pri menšom rozdiele to posúdiť nedokážeme, keďže nepoznáme skutočné farby predlohy (napr. či šaty boli v skutočnosti červené alebo bordové). Ak zákazník chce obrázok nejako upraviť a popíše požiadavku do objednávky, radi vyhovieme a fotografiu upravíme. Prípadne môže zákazník osobne v predajni s grafikom "doladiť" farebné podanie obrazu (samozrejme nie zmenou nastavenia monitora a ani nie nejakou zmenou nastavenia plotra ale skutočným zásahom do tlačových podkladov, t.j. úpravou farebnej sýtosti alebo jasu podkladu). Ešte raz sa ospravedlňujem, ak obraz neplnil Vaše očakávania. Pokiaľ je farebná odchýlka výrazná a zaslané podklady sú farebne v porioadku, dá sa obraz reklamovať a tlač zopakujeme. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
Simona
Dobrý deň, podľa zaslanej fotografie ten obraz naozaj nevyzerá dobre, preverím okolnosti výroby. Keďže sa jedná o prešovskú predajňu, bude preverenie trvať 2-3 dni, následne sa ozvem. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
Simona
Ocenujem velmi rychle dodanie. Co ma mrzi, je, ze farby na obraze nekoresponduju s farbami na fotke. Su tmavsie, akoby s filtrom (crrvene saty na fotke su bordove na obraze). Vo faxcopy mi povedali, ze sa to nikdy neda uplne rovnako urobit, ale mame doma uz dva obrazy od nich a tam su farby jasne, presne ako na fotke, nie ako teraz. Obraz je inak pekny, ale kedze poznam original fotku, mrzia ma tie tmavsie farby