Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň, mrzí ma vzniknutá situácia, okolnosti prípadu som preveril. Chybu spôsobil grafik, ktorý Váš obraz vyrábal - nezdalo sa mu zadanie (obraz s bielym orámovaním nie je bežný) a namiesto toho, aby Vás ako zákazníka kontaktoval a overil si, či to naozaj chcete vyrobiť aj s okrajom, svojvoľne návrh upravil bez okraja, čím porušil pracovnú disciplínu. Konal síce s dobrým úmyslom - domnieval sa, že je to chybne zadané a chcel to "opraviť" a pre krátkosť času (výroba bola objednaná ako "expres") urobil svojvoľne "opravu". Jená sa o inak skúseného pracovníka, ktorý však pochybil, za čo bol jeho nadriadeným napomenutý. Druhej komunikačnej chyby sa dopustil pracovník pri odovzdávaní zákazky, keď maximálne neprofesionálne reagoval na Vašu oprávnenú námietku, že obraz nebol vyrobený v súlade so zadaním, nevhodnou poznámkou o malej skúsenosti kolegu namiesto toho, aby overil a prípadne vysvetlil skutočný dôvod odchýlky. V tomto prípade sa jednalo o brigádnika v rámci letnej výpomoci, pracovník bude opätovne preškolený o zásadách zákazníckeho servisu s prihliadnutím najmä na formu a obsah komunikácie. Za obe pochybenia sa ospravedlňujem. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
Petra
Bola som spokojná s kvalitou aj rýchlosťou avšak neboli splnené všetky požiadavky, ktoré som vypĺňala počas objednávky. Konkrétne som chcela biely okraj, aby neboli časti obrazu skryté za dreveným rámom. Presne to sa ale stalo. Keď som sa na to opýtala, dostala som odpoveď, že to robil kolega, ktorý často na plátno netlačí.