Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň, mrzí ma Vaša nespokojnosť. Predajne sú primárne určené na obsluhu zákazníkov prítomných v predajni a tiež vybavovanie on-line prijatých objednávok. Pracovníci predajne samozrejme obsluhujú aj telefonáty, môže sa však stať, že pri zvýšenom nápore zákazníkov (čo je typicky situácia pred Vianocami) naozaj popri obsluhe zákazníkov v predajni nemá kto prevziať a vybaviť v danom momente telefonát - nepáčilo by sa to práve obsluhovaným zákazníkom v predajni, ktorí majú v tomto prípade presnosť. Na zaslané e-maily predajňa reaguje, z vyššie uvedených dôvodov to ale nie je "obratom", reakčná doba môže byť v záťažovom období aj niekoľko hodín. Odporúčame podľa možnosti využiť kontaktovanie cez centrálny help-desk či už telefonicky (0850 / 11 15 16) alebo e-mailom (eshop@faxcopy.sk), kde máme vyčlenených pracovníkov (pred Vianocami posilnený tím funguje počas celého dňa a aj cez víkendy), ktorí vedia riešiť aj objednávky súvisiace priamo s jednotlivými predajňami a majú kratšiu reakčnú dobu (telefón ihneď, e-mail do hodiny). Za problém sa ale každopádne ospravedlňujem. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
Robert
Vsetko bolo fajn az na komunikaciu s predajnou v auparku v kosiciach! Nieco hrozne. Ignoracia mailov a telefonatov! Ani len raz nedvihli telefon. Absolutne nulovy servis zakaznikom! Vyzera to, ze stale funguju na komunisticky sistem!