Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň, mrzí ma, ak vznikol nejaký problém. Ak bol kartónový obal s potlačou poškodený, je to dôvod na reklamáciu, kolegyňa v predajni bohužiaľ nepostupovala správne, ak to ako reklamáciu neriešila, za čo sa ospravedlňujem. Výrobky pri expedícii prechádzajú výstupnou kontrolou a poškodený výrobok by sa do expedície nemal dostať, bohužiaľ však napriek ochrannému obalu môže dôjsť k poškodeniu pri preprave z výroby do predajne externou kuriérskou spoločnosťou. Nedorozumenie medzi predavačkou a Vami zrejme vzniklo z toho, že personalizovaný prebal naozaj nie je prepravné balenie, ktoré má slúžiť na ochranu balíka počas prepravy (po doručení do predajne sa z neho balík vybalí, neodovzdáva sa zákazníkovi). Naopak, "personalizovaný prebal" je súčasťou produktu (za príplatok), odovzdá sa zákazníkovi a pri odovzdávaní nesmie byť porušený ani nijako poškodený. Pokiaľ máte záujem o výrobu nového personalizovaného prebalu, samozrejme Vám ho v rámci reklamačného konania bezplatne vyrobíme nanovo. Ešte raz sa za komplikáciu ospravedlňujem. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
Ivet
vsetko by bolo v poriadku dokonca rychlost spracovania pozitivne prekvapila, ale balenie ktore bolo za priplatok, kartonovy obal s fotkou ,bol pokrceny a aj natrhnuty..na moj dotaz mi slecna v predajni povedala ze to nieje balenie a to nevadi, tak potom nerozumiem preco je to za priplatok ..dakujem