Hodnotenie produktu
Komentáre
Reakcia obchodu
Dobrý deň, mrzí ma vzniknutá situácia. Pri preverení reklamácie sa ukázalo, že chybu spôsobil obsluhujúci pracovník nedodržaním technologického postupu pri potlači hrnčeka (nesprávny prítlak fixačnej manžety), z dôsledku čoho sa z piatich hrnčekov na troch prejavila v spodnej časti vada (šedá farba namiesto čiernej). Pri následnej oprave ten istý pracovník navyše chybne prepísal text požadovaného nápisu (zamenil písmená "i" a "j"), navyše nedodržal určený postup pri spracovaní prvej reklamácie (vďaka čomu reklamácia unikla pozornosti a kontrole vedúceho predajne). Za opakované pochybenie sa ospravedlňujem a v rámci reklamácie samozrejme vyrobíme na tretí pokus konečne bezchybný hrnček. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
Karol Dittinger
Dobrý deň, do zajtra sa hrnčeky vyrobiť dajú, ozvú sa Vám kolegovia z predajne a doriešia problém. Karol Dittinger FaxCopy, a.s.
adrim
Produkt v poho, ale vykonana cierna potlac bola v poriadku len na 2 hrncekoch. Na 3 hrncekoch bola v spodnej casti hrnceka potlac seda a nie cierna. Po reklamaci mi bolo slubene ze daju do vyroby urobit nove 3 hrnceky, ale skutocnosti podla mna len pretlacili povodnu potlac , ale aj tak to nebola cierna potlac ale tmavoseda. V texte na jednom hrnceku urobili chybu (zamena “i” za j”) ale presviedcali ma, ze to je taky font pisma, pri porovnani s textom na inom hrnceku, je jasne ze je to preklep. Personal mily a napomocny.